Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

MERCATINI DI NATALE 10 E 17 DICEMBRE 2023

Avviso manifestazione di interesse MERCATINI DI NATALE 10 E 17 DICEMBRE 2023

COMUNICATO DEL COMUNE

Il 10 e 17 dicembre 2023 a Castel San Pietro Romano dalla mattina alle 10.30 in via Vittorio De Sica saranno allestiti i mercatini di Natale.

Gli espositori che intendono partecipare, nei limiti dei posti disponibili, possono manifestare il proprio interesse, entro e non oltre il 21 novembre 2023, inviando una mail all’indirizzo info@comune.castelsanpietroromano.rm.it.

La mail deve riportare il seguente oggetto: Mercatini di Natale – Castel San Pietro Romano 10 e 17 dicembre.

È necessario allegare modulo di domanda allegato al presente avviso; nel corpo della mail è necessario indicare recapito mail e recapito telefonico.

L’ Amministrazione Comunale sceglierà, differenziando per tipologia e nel limite dei posti disponibili, gli espositori e ne darà comunicazione entro il 1 dicembre 2023.

Ogni espositore dovrà essere munito di gazebo 3×3 mq (grandezza massima).

L’ Amministrazione metterà a disposizione energia elettrica e tavoli.

Il costo per l’occupazione del suolo pubblico è di euro 15,00 al giorno, da versare con bollettino Pago Pa che verrà inviato dal Comune all’atto di approvazione della domanda per coloro che opteranno per entrambi i giorni, euro 20,00 per chi opterà per solo un giorno tra il 10 e il 17 dicembre.

Il Consigliere Comunale con delega al Pubblico Spettacolo                                L’ Assessore alla Cultura

                                   Silvia Natalizia                                                                                        Maria Rosicarelli

ALLEGATO modulo di domanda

Condividilo con Qualcuno!
  • Tutte
  • Arte & Cultura
  • Cibo
  • Eccellenze del Lazio
  • Eventi
  • Famiglia
  • Istituzionale
  • Meteo
  • Moda
  • Musica
  • Natale
  • Natura
  • News
  • Politica
  • Scienza
  • Spettacolo
  • Sport
  • Storia
  • Tecnologia
  • Turismo
  • Week End
    •   Back
    • Libri
Load More

End of Content.